02.08.2013

























Hur det har gått med mamma-tränandet? Jodå, helt ok tycker jag själv. Pass eller promenad har det blivit 3-4 gånger per vecka. Enligt Olga ska det dock vara 6 gånger. Men jag är nöjd. Utöver träningen rör man ju på sig i trädgården och liknande.

Jag har nu hållit på en månad. Det som funkat sämst är kosten. Har blivit väldigt mycket glassar, efterrätter och godsaker. Men många besök och gäster, så blir det lätt så. Men nu har jag skärpt till mig lite.

Betyget är hittills gott för boken. Passet är lagom långt (tar ca 45 min inkl uppvärmning) så man hinner med det trots bäbisen. Det är bara att följa det från punkt till punkt och sedan kan man vara nöjd med sig själv. Skulle jag inte ha ett schema, skulle jag göra tre repetitioner och sedan tröttna.

2 kommentarer:

  1. Jag kommer inte alls igång, tycker början är så tråkig med alla knipövningar så den där starten vill inte riktigt bli av ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag måste erkänna att jag hoppade över det lite.. började med program 1 period 1 direkt istället.. knip o andningsövningarna gör jag när jag kommer ihåg, vilket är ganska sällan tyvärr. De ingår iaf delvis i programet ändå, iaf andningsövningen..
      På med bra musik är ett tips för att glömma att det är tråkigt.. ;)

      Radera